Nieuws over het prikbord

Wil je iets vragen over een vakantie op Corsica? Stel je vraag hier!<br />Heb je tips voor andere mensen? Plaats ze hier!

Moderators: Assistent-moderatoren, Moderatoren Team

Wilbert Geers
Prikbordbeheerder
Prikbordbeheerder

Nieuws over het prikbord

Bericht door Wilbert Geers » 06-12-2018 15:55

Na vele uren van lezen, de gok dan maar gewaagd en een software update geplaatst.

Merkwaardig: ik kan op mijn Mac die ik normaal gebruik niet inloggen en ook geen berichten schrijven, alleen lezen. Wel kan ik o een oude macbook inloggen en berichten schrijven en modereren,

De back up is van een jaartje geleden. De jongere back-ups weigeren geïnstalleerd te worden.
Ook is e site "eromheen" verdwenen. Ik weet niet of ik die terug kan halen.

Tot zover even
Wilbert

PS wie schrijft even een antwoordje met zijn bevindingen, kun je aanmelden?
Webmaster: Corsicaensardinie-info.nl Auteur: Beleef Corsica Organisator EilandenPlaza , de vakantiesite voor Corsica, Sardinië, Sicilië en Elba

Janneke van de Werken
Moderator
Moderator

Re: Nieuws over het prikbord

Bericht door Janneke van de Werken » 06-12-2018 23:06

Dag Wilbert,

Kennelijk was dit een gezegende greep :-) want nadat ik een week helemaal niet meer op het prikbord kon, kan ik nu weer lezen, inloggen én berichten plaatsen. Het werkt in ieder geval op de Mac, zal morgen de mobiele apparatuur ook even checken.

Groeten Janneke

Rob Custers
Weet bijna overal raad op
Weet bijna overal raad op

Re: Nieuws over het prikbord

Bericht door Rob Custers » 09-12-2018 17:18

Ja hoor, Rob is ook weer online. Look & feel is good old message board, maar hij doet het. Kortom: we zijn nog niet alles kwijt!
Bijna 3600 km. lopend van Ierland naar Corsica: www.ireland2corsica.nl

Plaats reactie