Ons huis op Corsica

In deze rubriek is plaats voor de wat meer prikkelende discussies, op basis van gedurfde stellingnames. Reageren in deze rubriek is alleen mogelijk voor Leden.

Moderator: Moderatoren Team

Plaats reactie
Rempt van der Donk
Weet bijna overal raad op
Weet bijna overal raad op

Ons huis op Corsica

Bericht door Rempt van der Donk » 17-08-2014 12:46

Enkele lezers van dit prikbord weten dat wij een huis op Corsica hebben, wat wij in de zomermaanden verhuren. Wij zijn super blij met het huis.
Regelmatig komt het voor, dat wij een aanvraag krijgen van een individuele Rus of een Russisch reisbureau, voor de huur van ons huis. Tot op heden heeft dit nog niet geleid tot een boeking.

Sinds de aanslag op vlucht nummer MH17 van Malaysian Airlines, waarbij 298 slachtoffers vielen, waarvan 196 landgenoten, ben ik daar wat anders over gaan denken. Zeker nu er door Rusland een brutale boycot wordt opgelegd voor westerse voedingsmiddelen. Het zou de plegers sieren als zij ruiterlijk toe zouden geven wat de oorzaak was van het ongeluk.
Het naar beneden halen van een burgerluchtvaart toestel met onschuldige reizigers heeft mij diep geraakt...

Ik heb o.a. het Russische reisbureau naar aanleiding hiervan het volgende gemaild:

"Sinds de aanslag op vlucht MH17 van Malaysian Airlines door Russische separatisten, geleid door Russische instructeurs, in de Oekra?ne, waarbij 298 onschuldige slachtoffers zijn te betreuren en waarbij 196 van mijn Nederlandse landgenoten omkwamen, is het huis op Corsica NIET meer beschikbaar voor Russen. Met vriendelijke groeten..."

Het huis is dus vanaf heden niet meer beschikbaar voor Russische ingezetenen. Ik zou het fijn vinden als er lezers op dit prikbord zijn die dit zouden kunnen ondersteunen, wellicht met eenzelfde actie.
Als reactie kreeg ik vanmorgen van het Russische reisbureau de volgende reactie. Ik heb sterk de indruk dat ze het niet helemaal begrijpen, verkeerd worden ingelicht of niet over de juiste informatie beschikken. Wat meer respect voor de slachtoffers zou hen gesierd hebben.

Bonsoir
Au xxeme siecle votre pays est devenu le plus grand producteur de cocaine et votre gouvernement a acquis le droit sur la vente d'opium a grande echelle sur la population,combien de mort? avez vous recu des mails des familles?
La desinformation mediatique dont vous etes victime est orchestree par le gendarme de la planete; les Etats-Unis et l'Europe otage de la vision unipolaire que tente d'imposer les USA au reste du monde.
Sa politique etrangere l'a conduit aux attentas du 11 septembre 2001.
Pour en revenir au crash du vol MH 17 en date du 17 juillet 2014 que moi-meme et ma societe condamnons avec la plus grande fermete,a toutes fins utiles,nous apprenons que ce jour des exercices militaires ukraniens non loin du lieu du drame (finances par les USA) avaient bien lieu.
Une enquete internationale en cours determinera les vrais responsables (je l'espere) de ce crash.
Saviez-vous egalement que les USA soutienne l'Ukraine afin d'installer sur leur territoire une base arriere de lance-missile pour controler l'Europe et surtout affaiblir la Russie.
Pourquoi la Russie qui developpe son economie en France et en Europe aurait-elle abattu cet avion ?
Pour la location de votre villa ,compte tenu du gros pouvoir d'achat de nos clients et de leurs exigences en matiere de prestations tres haut de gamme il n'aura jamais ete possible de la louer donc pas d'inquietude de ce cote la.
Cordialement .....

Het zou fijn zijn als lezers van dit prikbord solidair met mij zouden kunnen zijn. Ik weet dat de beheerder van dit prikbord niet gecharmeerd is van dit soort topics, maar ik wil hem vragen dit door de vingers te zien. Want ik ben heel erg boos op de plegers....

Rempt

Plaats reactie