Nieuwe eigenaar Corsica Prikbord

Kijk hier voor algemene informatie.<br><i>U kunt in deze rubriek zelf geen berichten plaatsen.</i>
Erik Geurts
Weet bijna overal raad op
Weet bijna overal raad op

Nieuwe eigenaar Corsica Prikbord

Bericht door Erik Geurts » 17-12-2015 10:33

Beste leden en bezoekers van het Corsica Prikbord,

Graag wil ik jullie melden dat er een nieuwe eigenaar is gevonden voor het Corsica Prikbord. Later deze maand verhuist deze site naar de server van Arne Graz. Hij is de beheerder van http://corsica.startpagina.nl/ (waar ik zelf ooit ook beheerder van was), en heeft een grote passie voor Corsica en voor internet. Een betere nieuwe plek en eigenaar voor de site kunnen we ons niet wensen.

Ik ben in 2003 met het Corsica Prikbord begonnen, destijds omdat ik vond dat de prikbord-functionaliteit van Startpagina niet goed genoeg was. Al snel bleek dat er veel belangstelling voor was. Met wat ik heb geleerd van deze site en diverse andere sites, en met name over de techniek, heb ik in de loop van de jaren een eigen bedrijf opgebouwd dat inmiddels in een zeer groot aantal landen actief is. Ik kreeg daardoor echter steeds minder tijd om me bezig te houden met het Corsica Prikbord. Wat ook meespeelt is dat ik al een aantal jaren niet meer het beheer doe van de Corsica Startpagina.

Ik wens Arne veel succes met de site, en ik wens alle bezoekers en leden van het Corsica Prikbord voor hopelijk nog heel lang veel plezier er mee.

Hartelijke groeten van Erik Geurts
oprichter en (bijna) voormalig eigenaar Corsica Prikbord

p.s. tijdens de verhuizing kan het zijn dat de site tijdelijk "in onderhoud" komt te staan of zelfs eventjes helemaal offline is. Geen paniek, dat komt vanzelf weer goed!

Plaats reactie