Nieuw Prikbord

Kijk hier voor algemene informatie.<br><i>U kunt in deze rubriek zelf geen berichten plaatsen.</i>
Plaats reactie
Wilbert Geers
Prikbordbeheerder
Prikbordbeheerder

Nieuw Prikbord

Bericht door Wilbert Geers » 20-12-2018 14:37

Het oude prikbord is niet meer. De sterk verouderde software is er gewoon op een dag in november mee gestopt.

1 op 1 de site "moderniseren" ging niet meer. Een backup van vorig jaar bracht gelukkig uitkomst en het forum draait nu weer. We hebben het forum gelijk maar in het moderne jasje van een wordpress site gezet.

Het kost veel tijd om uit te zoeken wat nog bruikbaar is en wat nog wel goed werkt en wat niet. Maar beetje bij beetje lukt het!

Wat ik graag van jullie zou willen weten is wat jullie wensen zijn, ideeën, wat wel/niet aanspreekt. Doe dat onder dit onderwerp, dan blijft het bij elkaar. Dus GRAAG jullie REACTIES!

NB. Het is nu ook weer tijd om te posten! Ben je afgelopen jaar naar een mooie accommodatie, camping, concert van Corsicaanse musici geweest of heb je een leuke wandeling gemaakt of een mooie bezienswaardigheid gezien: laat het horen in de daarvoor bestemde onderwerpen.
Webmaster: Corsicaensardinie-info.nl Auteur: Beleef Corsica Webmaster: EilandenPlaza , de vakantiesite voor Corsica, Sardinië, Sicilië en Elba

Wilbert Geers
Prikbordbeheerder
Prikbordbeheerder

Re: Nieuw Prikbord

Bericht door Wilbert Geers » 27-12-2018 11:58

Beste Prikbordleden,

Dacht ik toch echt dat alles (rechten en permissies) goed stonden. Dat was dus niet het geval. De grootste groep leden kon ineens niet meer lezen. Oef.
Moet nu toch lukken, laat het me weten aub!

Groet,
Wilbert
Webmaster: Corsicaensardinie-info.nl Auteur: Beleef Corsica Webmaster: EilandenPlaza , de vakantiesite voor Corsica, Sardinië, Sicilië en Elba

Aadje Test
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Bericht door Aadje Test » 27-12-2018 15:57

Hallo allemaal, ik ben 'aadje test', de alias van Wilbert.

Om een of andere reden had deze posting/draadje een eigen afwijkende"permissie".
Als 'aadje' kan k nu de posting zien en als ik zo op Verstuur druk, dan hoop ik ook deze reactie te kunnen lezen en jullie dan ook!
Ben benieuwd. Zou nou toch wel een keertje echt goed moeten gaan....

Groeten van Aad de Tester
Dit is een belangrijk stukje. Test!

Karen Daman
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Bericht door Karen Daman » 04-01-2019 23:25

Hoi Wilbert, klopt het dat niet alle berichten zijn teruggeplaatst? Want ik kan jouw antwoord (info over campings) niet meer terugvinden 🤔 Was van eind oktober
Bergwandelen - kamperen - natuur - altijd nieuwsgierig naar nieuwe bestemmingen

Wilbert Geers
Prikbordbeheerder
Prikbordbeheerder

Bericht door Wilbert Geers » 06-01-2019 20:57

Dat klopt helaas Karen, en dat is natuurlijk jammer.

Stel je vraag gerust opnieuw en hij zal beantwoord worden.

Plaats reactie