Zoeker, Heet, warm, koud

Alle mogelijke andere zaken over Corsica. Als dat nodig is zal de beheerder nieuwe groepen aanmaken voor onderwerpen uit de babbelbox.
Marilena Verheus
Weet bijna overal raad op

Bericht door Marilena Verheus » 27-09-2016 20:27

Nooit geweten dat er op een steenworp afstand van een van mijn favoriete boekwinkels (Le Verbe du Soleil, een rotonde verder richting winkelcentrum) een camping was. Sterker nog, de eerste keer dat ik in Portivechju was moet ik er een aantal keren langs zijn gewandeld op w?g naar die boekwinkel. Goede tip, die komt vast nog wel eens van pas! En voor een eenvoudige camping inderdaad een prachtig zwembad! Ik ben benieuwd naar de volgende foto! Kom maar op, Ronny!
S'eo morgu, sò sicuru chì un castagnu, quallà  in terra corsa, per mè suspirerà, chì senterà passà  l'anima di u mio core. (AFF)

Marilena Verheus

Bericht door Marilena Verheus » 02-10-2016 13:55

Ik wacht vol smart...
S'eo morgu, sò sicuru chì un castagnu, quallà  in terra corsa, per mè suspirerà, chì senterà passà  l'anima di u mio core. (AFF)

Ronny Verstraete

Bericht door Ronny Verstraete » 03-10-2016 13:58

even geduld. heb foto's deze week niet in de buurt (ben in buitenland voor het werk)

Janneke van de Werken
Moderator
Moderator

Bericht door Janneke van de Werken » 18-10-2016 17:32

Gaat het je nog lukken Ronny?

Ronny Verstraete

Bericht door Ronny Verstraete » 20-10-2016 11:28

nee, het lukt mij niet om een foto op te laden...

Gerhard Schutten

Bericht door Gerhard Schutten » 20-10-2016 12:38

Hoi Ronny, Het valt inderdaad niet mee, de eerste keer. Ik heb er ook veel mee geworsteld, maar toen hadden we nog een beheerder waar we vragen aan konden stellen...

Zoals ik het nu doe is:
- Eerst de geselecteerde foto in je fotomap verkleinen tot het juiste formaat, max 128 kB, 640 x 480pixels. Er zijn speciale programma's voor, maar ik doe dat door de foto bij te voegen bij een e-mail. Dan krijg je een keuze menu om hem te verkleinen. Daarna zet ik hem weg in een Corsica-prikbord-album.
- Vervolgens op Corsica Pribord inloggen.
- In de linkerkolom op 'Foto's van Corsica' klikken.
- Persoonlijk fotoalbum aanmaken (hoe dat weet ik niet meer precies, ik heb er al een).
- In je persoonlijke album klikken op 'Toevoegen' en je foto uit je album op je computer ophalen/openen.
- Wel in het kader van dit spel de naam en omschrijving aanpassen.
- Als je op die foto klikt zie je onderaan een code. Die kopieer en plek je in je tekst, en Voil?.

Veel succes er mee.
Misschien zijn er anderen met een betere beschrijving of aanvulling.

Plaats reactie