test

Camping Acciaju

In deze rubriek staan verslagen over campings op Corsica, geschreven door campinggasten.
Plaats reactie
Anke Verhagen
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Camping Acciaju

Bericht door Anke Verhagen » 19-07-2012 22:04

Een paar weken terug zijn wij op Corsica geweest en we hebben een goede reis gehad. Via deze website hebben we veel leuke rustige campings kunnen vinden met unieke ligging. Ik vind het alleen wel even nodig om over deze camping wat te melden.

Alle campings waar wij zijn geweest waren uniek en hadden een mooie ligging, waaronder deze. Mooi priv? strand, goed sanitair en koelkast en vriesruimte die je kunt huren, leuke restaurantjes als je richting Pallombaggia gaat.

Alleen de eigenaresse van de camping is echt niet vriendelijk, erg slecht in langzaam Frans praten en we kregen een zeer onduidelijke uitleg over welke plekken je nu wel en niet mag kiezen. We hebben drie keer de camping in 37 graden rond moeten lopen omdat ze niet duidelijk was welke plekken nu 'familie' plekken waren en welke geschikt waren voor 2 personen. OK, geen probleem als iemand niet zo aardig is, je hoeft verder toch niets met ze. Maar 's nachts hebben we geen oog dicht gedaan van de ratten die om de tent heen scharrelden. We hebben de tent open gelaten dus konden heel goed zien wat er gebeurde, niet zo'n fijn idee vond ik.

Heel jammer, leuke camping maar voor ons was er reden genoeg om na 2 nachten weg te gaan en bij Solenzara te verkassen.

Gertjan Bergshoeff
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Bericht door Gertjan Bergshoeff » 15-01-2017 18:34

Camping Asciaghju is vanaf 2016 gesloten.

Gerhard Schutten
Weet bijna overal raad op
Weet bijna overal raad op

Bericht door Gerhard Schutten » 15-01-2017 22:11

Jammer, want het was een leuke eenvoudige camping.
De campinggids van Wilbert Geers is zo actueel dat deze camping er al niet meer in staat.
Ik was al bang dat hij zou verdwijnen want de camping werd steeds meer 'ingesloten' door zomer-huizen. Bovendien werd de eigenaresse al ouder, en dat is het voor de opvolgers snel geld verdienen door verkoop en/of omzetten naar huizen.

Plaats reactie