Camping La Rivière bij Zonza (verslag)

In deze rubriek staan verslagen over campings op Corsica, geschreven door campinggasten.
Plaats reactie
Ria van Minnen
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Camping La Rivi?re bij Zonza (verslag)

Bericht door Ria van Minnen » 04-06-2005 16:27

Ik had hier op het prikbord al iets over deze camping gevonden, dus wellicht ten overvloede...

Vorige week (eind mei) zes nachten op deze camping verbleven. Het was er vrij rustig, hoewel dat per dag enorm kon verschillen. Alles is vrij eenvoudig, zo te zien geen extra 'vermaak' voor kinderen. Er is een overdekt plaatsje met picknicktafels, is vast ideaal als het regent.

Het sanitair was er keurig, met twee hurkplees, een lage pot en een hoge (wel zonder bril), overal wc-borstels. Zes douches. Vier wastafels en een stuk of zes afwasplaatsen (wel zonder warm water). Elke middag werd alles uitgebreid schoongemaakt. Geen wasmachine.

Riviertje is een klein stukje lopen, maar je kunt er niet zomaar bij komen om er te zwemmen. Bij het uitkiezen van een plaats is het een kwestie van goed uitkienen voor een schaduwplek. Vrijwel nergens is er de gehele dag schaduw, maar op een groot aantal plaatsen zeker wel tot ruim in de ochtend.

De camping heeft vriendelijke uitbaters die voor je klaar staan als dat nodig is. 's Ochtends komt de bakker langs. (niet op woensdag)

Erik Geurts
Weet bijna overal raad op
Weet bijna overal raad op

Bericht door Erik Geurts » 04-06-2005 16:36

Hallo Ria,

Nogmaals welkom op het Corsica Prikbord en bedankt voor je verslag over deze camping.

Heb je misschien op de camping ook nog een fotootje gemaakt? Dan zou je die kunnen plaatsen op het [urll=album.php]Corsica Prikbord Fotoalbum[/url] in de rubriek [urll=album_cat.php?cat_id=2]Campings op Corsica[/url].

Groeten van Erik Geurts
Laatst gewijzigd door Erik Geurts op 08-08-2005 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Ria van Minnen
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Bericht door Ria van Minnen » 06-06-2005 09:30

Hallo Erik,

Ik kom hier een beetje in omgekeerde volgorde binnen, wilde jullie allemaal nog bedanken voor de info die ik hier vandaan heb gehaald voor vertrek, afgelopen 16 mei. Ik heb nu zelf ook het een en ander toe te voegen, dus ik had er maar meteeen een begin mee gemaakt, met alles nog vers in het hoofd :-) Ik heb nog meer, maar dat komt nog.

Wat een mooie fotovoorziening. Ik heb nog wel wat bruikbare foto's, denk ik, komt in orde.

Groetjes,
Ria

Plaats reactie