3 weken met de huurauto naar Corsica

Wil je iets vragen over een vakantie op Corsica? Stel je vraag hier!<br />Heb je tips voor andere mensen? Plaats ze hier!
Plaats reactie
Steven Esselink
Nieuwkomer
Nieuwkomer

3 weken met de huurauto naar Corsica

Bericht door Steven Esselink » 01-04-2019 19:17

Hoi allemaal,

Wat een geweldig forum om onze Corsica reis voor te bereiden! Helaas heb ik de zoekfunctie nog niet helemaal door, dus vergeef me als dit al eerder is behandeld.

We willen in september 3 weken naar Corsica met z'n tweeën. We komen op Ajaccio aan en gaan een huurauto huren. Vanaf dan is het nog even de vraag welke route we gaan doen en hoe lang we overal blijven. Heeft iemand tips? We zijn wandelaars maar willen ook zeker even van het strand genieten:-)

Het voorzichtige plan is om niet te lang in Ajaccio te blijven. Vanaf daar naar Porto Vecchio. Dan naar Corte. Vervolgens naar Calvi en dan naar Bastia. Behalve Ajaccio wilden we overal ongeveer 5 dagen blijven, want we willen niet om de 2 dagen weer de auto instappen. Dan liever nog een keer vaker naar Corsica;-)

Goed idee of iemand een beter idee? Is het bijvoorbeeld de moeite waard om langer in Ajaccio the blijven?

Alvast bedankt!

Wilbert Geers
Prikbordbeheerder
Prikbordbeheerder

Re: 3 weken met de huurauto naar Corsica

Bericht door Wilbert Geers » 01-04-2019 19:48

Heel persoonlijk natuurlijk, maar Ajaccio vind ik zelf een van de mindere steden, is trouwens ook echt een stad. Omgeving is best mooi, maar er zijn wat mij betref veel mooiere plekken. De route die je beschrijft is best een goede...
En ik zou dat ook doen, zo'n dag of 5 overal blijven ipv elke dag verkassen.
Webmaster: Corsicaensardinie-info.nl Auteur: Beleef Corsica Webmaster: EilandenPlaza , de vakantiesite voor Corsica, Sardinië, Sicilië en Elba

Plaats reactie