Drie van de tien mooiste stranden van Frankrijk vind je op Corsica

Wil je iets vragen over een vakantie op Corsica? Stel je vraag hier!<br />Heb je tips voor andere mensen? Plaats ze hier!
Plaats reactie
Peter Koster
Weet bijna overal raad op
Contacteer:

Drie van de tien mooiste stranden van Frankrijk vind je op Corsica

Bericht door Peter Koster » 27-02-2019 22:16

Voor wat het waard is: net als vorig jaar staat Corsica met drie stranden op het lijstje van tien mooiste stranden van Frankrijk van Tripadvisor-bezoekers.
Het strand van Palombaggia staat deze keer zelfs op één. De andere twee zijn Saleccia en Petit Spérone.
Peter
Het Hurktoilet, Frankrijkgids
http://www.hurktoilet.nl/corsica.php

Wilbert Geers
Prikbordbeheerder
Prikbordbeheerder

Re: Drie van de tien mooiste stranden van Frankrijk vind je op Corsica

Bericht door Wilbert Geers » 28-02-2019 10:37

Inderdaad Peter, voor wat het waard is. Ervaren Corsicagangers zullen hun bedenkingen er bij hebben. En mooi is subjectief en ik vind ze zeker ook mooi. Ik heb schitterende foto's gezien van die genoemde stranden, maar als je er bent en met name in de drukke zomer, dan kan je mening behoorlijk op de proef worden gesteld en zijn er nog veel meer stranden en baaitjes die voor die ere titel in aanmerking komen.
Webmaster: Corsicaensardinie-info.nl Auteur: Beleef Corsica Webmaster: EilandenPlaza , de vakantiesite voor Corsica, Sardinië, Sicilië en Elba

Peter Koster
Contacteer:

Re: Drie van de tien mooiste stranden van Frankrijk vind je op Corsica

Bericht door Peter Koster » 01-03-2019 22:38

Maar dat is nu juist het mooie van internet-polls: al die kleine, onontdekte paradijsjes zullen nooit de toplijsten halen. En in het gros van de gevallen is dat maar goed ook, want die paradijsjes zijn over het algemeen klein en niet berekend op grote drommen mensen. Dus ben ik wel blij met die polls :P
Peter
Het Hurktoilet, Frankrijkgids
http://www.hurktoilet.nl/corsica.php

Plaats reactie