test

Zomer 2019

Gedeelde voorpret is dubbele pret: vertel ons je plannen!<br />
Wat heb je allemaal meegemaakt? Vertel ons over je belevenissen!
Plaats reactie
Harold
Goeie start gemaakt
Goeie start gemaakt

Zomer 2019

Bericht door Harold » 28-12-2018 19:45

Juli 2019 gaan we weer naar Corsica. Deze keer nemen we de boot vanuit Marseille naar Bastia en terug vanuit Ajaccio. Het wordt onze 5e trip naar Corsica. Deze keer willen we het binnenland verder ontdekken & lekker wandelen, eten en wijn proeven. Als iemand nog tips heeft over mooie campings in de buurt van de GR20 of Mare a Mare Nord/Center/Sud, laat het me weten.

Harold
Goeie start gemaakt
Goeie start gemaakt

Re: Zomer 2019

Bericht door Harold » 11-01-2019 18:18

Het plan zover is aankomen in Bastia in de ochtend (rond 07h). Leuk adresje vinden om te ontbijten in Bastia (Tips??) Na ontbijt richting eerste camping in de buurt van Asco. De eerste week een aantal wandelingen doen (richting Cinto / Solitude / andere in de omgeving en genieten van Corse. In w2 / na een paar dagen iets vinden rondom Corte en wandel trips naar d'Oro / Lac de Creno / Capitellu / Melu of richting Nino. In de twee helft van de vakantie / w3 meer naar het zuiden Monte Incudine / Plateau du Coscoine / Aiguilles de Bavella / Piscia Di Gallu. En als we er zin in hebben ergens lekker aan de kust (zo / zw Corse). We hebben er zin in.

Harold
Goeie start gemaakt
Goeie start gemaakt

Re: Zomer 2019

Bericht door Harold » 25-01-2019 23:32

De eerste week. Ik heb 4 campings gevonden in het 'Asco dal': Camping Municipal Monte-Cinto, CAMPING TIZARELLA, Camping Cabanella en Camping E Canicce. Ziet er fijn uit. Ben nu aan het uitzoeken welke tracks er vanuit de campings makkelijk (het is vakantie) te doen zijn. Ik gebruik daarvoor de site: https://www.geoportail.gouv.fr/carte.
Ben nog steeds op zoek naar een fijne ontbijt plek in Bastia.

Plaats reactie